Τελευταία τροποποίηση: 21/5/2019
Η παρούσα Πολιτική Απορρήτου σας ενημερώνει για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, η οποία γίνεται από την εταιρεία μας σύμφωνα με τον Κανονισμό ΕΕ 2016/679 (εφεξής «Κανονισμός») και της συναφούς ελληνικής νομοθεσίας. Εάν επιθυμείτε να υποβάλετε βιογραφικό/αίτηση για εργασία, παρακαλείσθε να διαβάσετε την σχετική
Πολιτική Απορρήτου για Υποψηφίους, την οποία θα βρείτε στον παρόντα ιστότοπο.
Περιεχόμενα:
1. Υπεύθυνος Επεξεργασίας
2. Ποια φυσικά πρόσωπα αφορά η παρούσα πολιτική
3. Προσωπικά δεδομένα που συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε
3.1 Δεδομένα ταυτοποίησης και επικοινωνίας
3.2 Στοιχεία παραγγελίας, τιμολόγησης, πληρωμών
3.3 Δεδομένα online δραστηριότητας
3.4 Δεδομένα εικόνας και κίνησης
3.5 Δεδομένα τηλεφωνικών επικοινωνιών σας
3.6 Δεδομένα που αφορούν αγοραστική ή/και συναλλακτική συμπεριφορά
3.7 Δεδομένα διενέργειας πράξεων πληρωμών
3.8 Δεδομένα τυχόν αθέτησης οικονομικών σας υποχρεώσεων
3.9 Δεδομένα κοινωνικής δικτύωσης
3.10 Βιογραφικά και αιτήσεις για εργασία
3.11 Ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα
3.12 Ιστότοποι τρίτων
4. Χρήσεις, σκοποί και νομικές βάσεις
5. Πηγές συλλογής προσωπικών δεδομένων
6. Χρόνοι τήρησης - Διαγραφή
7. Προστασία των προσωπικών σας δεδομένων
8. Αποδέκτες των προσωπικών σας δεδομένων
9. Τα δικαιώματά σας
10. Επικοινωνία - άσκηση δικαιωμάτων
11. Παράπονα - Καταγγελίες
12. Ανήλικοι
13. Διαβιβάσεις εκτός ΕΕ
14. Τροποποιήσεις
Η εταιρεία ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΟΦΙΣΜΑΡΤ Α.Ε., έδρα στο Κορωπί Αττικής, Ηφαίστου 50, ΤΚ 19442, τηλ. 210 51 52 052 (εφεξής «Εταιρεία», «εμείς», «εμάς» ή «μας»), αποτελεί τον υπεύθυνο επεξεργασίας σύμφωνα με τον Κανονισμό ΕΕ 2016/679 και τις σχετικές διατάξεις της κείμενης ελληνικής νομοθεσίας και σας ενημερώνει ότι επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα φυσικών προσώπων, ως εξής:
Η παρούσα Πολιτική Απορρήτου αφορά τα φυσικά πρόσωπα που έρχονται σε επαφή με την Εταιρεία ως Πελάτες της ή υποψήφιοι Πελάτες της, μεταξύ αυτών και τα φυσικά πρόσωπα που επισκέπτονται τον ιστότοπο της Εταιρείας ή/και χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του, είτε έχουν εγγραφεί σε αυτόν (login), είτε όχι, καθώς και οι Συνεργάτες ή Προμηθευτές της.
Συλλέγουμε κι επεξεργαζόμαστε τις εξής κατηγορίες προσωπικών δεδομένων
3.1 Δεδομένα ταυτοποίησης και επικοινωνίας
όνομα, επώνυμο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), ταχυδρομική διεύθυνση και αριθμό τηλεφώνου σταθερού ή/και κινητού, τα οποία είναι απαραίτητα για να συναλλαχθούμε μαζί σας. Μπορεί να σας ζητηθούν όταν μας καλείτε τηλεφωνικώς προκειμένου να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε, ή όταν θέλετε να εγγραφείτε σε μια Υπηρεσία της Εταιρείας, π.χ. όταν δημιουργείτε τον λογαριασμό σας για να κάνετε OnLine παραγγελίες, να λάβετε ενημερωτικά δελτία ή να λάβετε μέρος σε έναν διαγωνισμό. Οι πληροφορίες αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν επίσης πατρώνυμο, μητρώνυμο, το φύλο, τη χώρα, τον ταχυδρομικό κώδικα και την ημερομηνία γέννησης. Συλλέγονται απευθείας από εσάς, ή/και από δημόσια προσβάσιμες πηγές ή/και από δημόσια προσβάσιμα κοινωνικά δίκτυα (π.χ. Facebook, LinkedIn κλπ.)
3.2 Στοιχεία παραγγελίας, τιμολόγησης, πληρωμών
ΑΦΜ, ΔΟΥ εταιρείας, στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού ή κάρτας πληρωμών κλπ.
3.3 Δεδομένα online δραστηριότητας
και αναγνωριστικά ηλεκτρονικής ταυτότητας στο διαδίκτυο. Λαμβάνουμε ορισμένες πληροφορίες σχετικά με εσάς, όταν χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας. Αυτές περιλαμβάνουν τη διεύθυνση IP σας και άλλα αναγνωριστικά ταυτότητας στο διαδίκτυο. Όταν αποκτάτε πρόσβαση και αλληλεπιδράτε με τις Υπηρεσίες της Εταιρείας, ενδέχεται να συλλέξουμε συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις επισκέψεις, π.χ. για να επιτρέψουμε τη σύνδεσή σας με τις Υπηρεσίες της Εταιρείας, οι διακομιστές μας λαμβάνουν και καταγράφουν πληροφορίες σχετικά με τον υπολογιστή, τη συσκευή και το πρόγραμμα περιήγησής σας, συμπεριλαμβανομένης ενδεχομένως της διεύθυνσης IP σας, του τύπου του προγράμματος περιήγησης και άλλων πληροφοριών λογισμικού ή υλικού. Εάν αποκτήσετε πρόσβαση στις υπηρεσίες της Εταιρείας από κινητή ή άλλη συσκευή, ενδέχεται να συλλέξουμε ένα μοναδικό αναγνωριστικό συσκευής που έχει εκχωρηθεί στη συγκεκριμένη συσκευή, δεδομένα γεωγραφικής κατανομής ή άλλα στοιχεία συναλλαγής για τη συγκεκριμένη συσκευή. Ενδέχεται να συλλέγουμε επίσης cookies και άλλες τεχνολογίες παρακολούθησης (όπως cookies του browser, εικονοστοιχεία, beacons, Flash cookies κλπ.). Αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή και αποθήκευση πληροφοριών σχετικά με τη χρήση, από μέρους σας, των Υπηρεσιών της Εταιρείας, όπως για παράδειγμα τις σελίδες που έχετε επισκεφτεί, το βίντεο και το υπόλοιπο περιεχόμενο που έχετε δει, τα ερωτήματα αναζήτησης που έχετε υποβάλει και τις διαφημίσεις που έχετε δει. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην Πολιτική Cookies.
3.4 Δεδομένα εικόνας και κίνησης
που συλλέγονται μέσω βιντεοεπιτήρησης των χώρων μας, πάντα σε νόμιμα πλαίσια και με τις προβλεπόμενες σημάνσεις.
3.5 Δεδομένα τηλεφωνικών επικοινωνιών σας
με υπαλλήλους της Εταιρείας μας, στις περιπτώσεις που μαγνητοφωνούνται στο πλαίσιο και σύμφωνα με τους όρους του νόμου.
3.6 Δεδομένα που αφορούν αγοραστική ή/και συναλλακτική συμπεριφορά
και τα οποία προκύπτουν ή/ και συλλέγονται κατά τη διάρκεια της συμβατικής σας σχέσης με την Εταιρεία, όπως π.χ. το ιστορικό αγορών, πληρωμών κλπ.
3.7 Δεδομένα διενέργειας πράξεων πληρωμών
και παροχής υπηρεσιών πληρωμής, τα οποία συλλέγονται είτε απευθείας από εσάς, είτε από τον πάροχο των υπηρεσιών πληρωμής που έχετε επιλέξει. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η διαβίβαση των δεδομένων σας θεωρείται ότι γίνεται κατ’ εντολήν σας και συνεπώς με την συγκατάθεσή σας προς τον διαβιβάζοντα πάροχο, προκειμένου να εξυπηρετηθεί η μεταξύ μας σύμβαση πώλησης. Ο εν λόγω πάροχος φέρει και την ευθύνη της ακρίβειας και της πληρότητας των σχετικών δεδομένων.
3.8 Δεδομένα τυχόν αθέτησης οικονομικών σας υποχρεώσεων
όπως π.χ. ακάλυπτες επιταγές κλπ. τα οποία συλλέγονται από την Εταιρεία μας στα πλαίσια των συναλλακτικών σχέσεων, από επίσημα αρχεία δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς που λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα, όπως η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ, ή από δημόσια προσβάσιμες πηγές.
3.9 Δεδομένα κοινωνικής δικτύωσης
όπως σχόλια, δημοσιεύσεις, φωτογραφίες, περιεχόμενο ή άλλες πληροφορίες που εσείς υποβάλλετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media) καθώς και τα προσωπικά σας δεδομένα που τα συνοδεύουν, στα οποία μπορεί να περιλαμβάνεται όνομα χρήστη, ψευδώνυμο, φωτογραφία προφίλ, σχόλια, likes, πληροφορίες προφίλ, κατάσταση κλπ. Εάν αποκτήσετε πρόσβαση ή συνδεθείτε σε μια Υπηρεσία μας διαμέσου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή συνδέσετε μια Υπηρεσία μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τότε ενδέχεται να συλλέγουμε για εσάς και το αναγνωριστικό χρήστη σας ή/και το όνομα χρήστη που σχετίζεται με αυτό το μέσον κοινωνικής δικτύωσης, οι πληροφορίες ή το περιεχόμενο που έχετε επιτρέψει στην υπηρεσία μέσων κοινωνικής δικτύωσης να κοινοποιήσει σε εμάς, καθώς και η φωτογραφία προφίλ σας, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή οι λίστες φίλων σας, καθώς και τα προσωπικά δεδομένα που έχετε δημοσιοποιήσει σε σχέση με τη συγκεκριμένη υπηρεσία μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Όταν αποκτάτε πρόσβαση στις Υπηρεσίες μας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή όταν συνδέετε μια Υπηρεσία μας με υπηρεσίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εξουσιοδοτείτε την Εταιρεία να συλλέγει, να αποθηκεύει και να χρησιμοποιεί τα σχετικά προσωπικά δεδομένα και περιεχόμενο σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική Απορρήτου. Τέλος, έχετε υπόψη σας ότι, τα δημόσια σχόλια, πληροφορίες και δημοσιεύσεις είναι πάντα διαθέσιμες σε όλους και δύνανται να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, μέσα από διάφορα εργαλεία ή μηχανές αναζήτησης.
3.10 Βιογραφικά και αιτήσεις για εργασία
Παρακαλείσθε να διαβάστε την ειδική Πολιτική Απορρήτου για Υποψήφιους εργαζόμενους, την οποία θα βρείτε στον ιστότοπό μας.
3.11 Ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα
Δεν συλλέγουμε ευαίσθητα προσωπικά σας δεδομένα και παρακαλείσθε όπως μην μας ανακοινώνετε στοιχεία σχετικά με τη φυλετική ή εθνοτική σας καταγωγή, τις πολιτικές και θρησκευτικές σας πεποιθήσεις, την κατάσταση της υγείας σας, τον ΑΜΚΑ σας, τη συμμετοχή σας σε συνδικαλιστικές οργανώσεις, ή το ποινικό σας μητρώο, είτε μέσω των Υπηρεσιών της Εταιρείας είτε με άλλο τρόπο.
3.12 Ιστότοποι τρίτων
Οι Υπηρεσίες της Εταιρείας μεταξύ αυτών και ο ιστότοπος www.officemart.gr, ενδέχεται να συνδέονται με ιστότοπους τρίτων, υπηρεσίες ή εφαρμογές online πληρωμών, συμπεριλαμβανομένων των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης, τους οποίους διαχειρίζονται συνεργαζόμενες εταιρείες. Η Εταιρεία δεν ελέγχει ούτε είναι υπεύθυνη για τις πρακτικές απορρήτου των μη συνδεδεμένων εταιρειών και μόλις εγκαταλείψετε τις Υπηρεσίες της. Εάν επιλέξετε να πραγματοποιήσετε μια πληρωμή προς εμάς, μέσω κάποιας εφαρμογής ή υπηρεσίας πληρωμών, θα κατευθυνθείτε στην αντίστοιχη ιστοσελίδα και κάθε πληροφορία που παρέχετε εκεί θα υπόκειται στην πολιτική απορρήτου της εν λόγω εφαρμογής ή υπηρεσίας και όχι στην παρούσα Πολιτική Απορρήτου. Η Εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε συλλογή ή επεξεργασία πληροφοριών γίνεται από μέρους της τρίτης εφαρμογής ή υπηρεσίας πληρωμών.
Σε ποιο βαθμό είναι απαραίτητη η συλλογή και η επεξεργασία
Τα δεδομένα ταυτότητας και επικοινωνίας (υπό σημ. 3.1 ανωτέρω) είναι απαραίτητα σχεδόν για κάθε συναλλακτική σας σχέση με την Εταιρεία μας. Όσον αφορά τα υπόλοιπα δεδομένα, το είδος και το πλήθος που απαιτείται να συλλεχθεί και να υποβληθεί σε επεξεργασία, εξαρτάται σε κάθε περίπτωση από την υπηρεσία ή το προϊόν που προσφέρουμε, ή από το είδος της σύμβασης που υφίσταται ή που πρόκειται να συναφθεί μεταξύ μας.
Χρησιμοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα για καθορισμένους, ρητούς και νόμιμους σκοπούς και δεν τα υποβάλλουμε σε περαιτέρω επεξεργασία κατά τρόπο ασύμβατο προς τους σκοπούς αυτούς, οι οποίοι είναι:
- Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα ταυτότητας και επικοινωνίας (υπό σημ. 3.1 ανωτέρω), με σκοπό να σας ταυτοποιούμε και να επικοινωνούμε μαζί σας στα πλαίσια της προσυμβατικής και συμβατικής μας σχέσης, για την εκπλήρωση των εντεύθεν υποχρεώσεών μας προς εσάς και γενικότερα την ομαλή λειτουργία της. Χρησιμοποιούμε επίσης τα δεδομένα ταυτότητας και επικοινωνίας, με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μας, μέσα στα πλαίσια των έννομων συμφερόντων μας, εφόσον δεν θίγονται δικά σας δικαιώματα κι ελευθερίες. Διαφορετικά, επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας μόνο με βάση τη δική σας προηγούμενη ρητή συγκατάθεση.
- Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα παραγγελίας, τιμολόγησης και πληρωμών (υπό σημ. 3.2 ανωτέρω), συνήθως σε συνδυασμό με τα στοιχεία ταυτότητας και επικοινωνίας (3.1), με σκοπό τη διευθέτηση μιας παραγγελίας, τον διακανονισμό απαιτήσεων, ή άλλη συναλλαγή που σχετίζεται με την συμβατική μας σχέση. Χρησιμοποιούμε επίσης τα δεδομένα ταυτότητας και επικοινωνίας, σε συνδυασμό με στοιχεία παραγγελίας, τιμολόγησης ή/και πληρωμών, με σκοπό:
o την παροχή τεχνικής υποστήριξης
o τη διαχείριση παραπόνων, τη μέτρηση της ικανοποίησής σας ως Πελάτη μας και τη βελτίωση των υπηρεσιών μας (κατά ISO 9001),
o τη συμμόρφωση με συμβατική ή έννομη υποχρέωση, ζωτικό ή δημόσιο συμφέρον, ή για δικό μας έννομο συμφέρον και για την θεμελίωση, άσκηση και υποστήριξη νομικών αξιώσεων.
- Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα υπό 3.3 ως και 3.8 ανωτέρω, για την προστασία της περιουσίας, της φυσικής ασφάλειας των εργαζομένων και των επισκεπτών της Εταιρείας, καθώς και για την ασφάλεια των συναλλαγών και των προσωπικών δεδομένων που τηρούμε.
Συλλέγουμε τα προσωπικά δεδομένα που εσείς μας παρέχετε, είτε απευθείας από εσάς, είτε κατ’ εντολήν σας (π.χ. δίνετε εντολή στον λογιστή σας να μας τα παράσχει) και τα οποία αφορούν εσάς τους ίδιους (εκτός κι αν εσείς δηλώσετε τρίτα πρόσωπα), και σπανιότερα συλλέγονται από δημόσια προσβάσιμες πηγές. Γενικότερα, συλλέγουμε δεδομένα σας στις εξής περιστάσεις:
- όταν επισκέπτεσθε, περιηγείσθε, αλληλεπιδράτε, ή συμπληρώνετε μια φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπό μας, www.officemart.gr
- όταν επικοινωνείτε μαζί μας δια τηλεφώνου ή δια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email)
- όταν επισκέπτεσθε τα γραφεία μας, ή το περίπτερό μας σε μια έκθεση και σε άλλες περιστάσεις, όπου μπορεί να ανταλλάξουμε, μεταξύ άλλων και επαγγελματικές κάρτες
- όταν εκδηλώνετε ενδιαφέρον και συναλλάσσεστε μαζί μας σχετικά με παραγγελία ή προμήθεια υλικών, ως Πελάτης, Προμηθευτής, ή Συνεργάτης
- όταν προβαίνετε σε παραγγελία, αγορά, ή σύναψη σύμβασης με την Εταιρεία
- όταν υποβάλετε αιτήσεις για εργασία ή/και βιογραφικά στην Εταιρεία
Προσοχή: προτού μας παράσχετε προσωπικά δεδομένα που αφορούν τρίτο φυσικό πρόσωπο, έχετε την ευθύνη να ενημερώσετε το πρόσωπο αυτό σχετικά με την παρούσα Πολιτική.
Η Εταιρεία διατηρεί προσωπικά δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα προβλέπεται κατά περίπτωση και σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο. Στη συνέχεια, τα δεδομένα σας διαγράφονται με ασφαλή τρόπο, εκτός εάν προβλέπεται η συνέχιση της τήρησής τους βάσει νομοθεσίας (φορολογικής ή άλλης). Σε περίπτωση που συνάψετε σύμβαση με την Εταιρεία μας, τα δεδομένα σας θα τηρούνται για περίοδο είκοσι (20) ετών από την τελευταία ημερολογιακή ημέρα του έτους κάθε τρέχουσας συναλλακτικής μας σχέσης. Εάν δεν συνάψατε σύμβαση με την Εταιρεία μας, καθώς και σε περίπτωση απόρριψης μιας πρότασης συνεργασίας, τα προσωπικά σας δεδομένα θα φυλάσσονται για πέντε (5) έτη από την απόρριψη ή από την τελευταία ημέρα του έτους της συναλλακτικής μας σχέσης. Σε περίπτωση αγωγής, τα προσωπικά σας δεδομένα θα διατηρηθούν μέχρι το τέλος της αγωγής, ακόμα και καθ’ υπέρβαση του ορίου των είκοσι (20) ετών.
Η Εταιρεία μας χρησιμοποιεί τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα ασφαλείας και ακολουθεί τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές για να προστατεύει τα προσωπικά σας δεδομένα από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, λανθασμένη χρήση, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση, απώλεια και τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή. Για παράδειγμα:
- Διαθέτουμε κατάλληλα ρυθμισμένα τείχη προστασίας (firewall), ασφαλείς τρόπους απομακρυσμένης σύνδεσης (VPN), τηρούμε αντίγραφα ασφαλείας (backup) με δοκιμασμένο, όσον αφορά την αποτελεσματικότητά του, σχέδιο επαναφοράς (Disaster Recovery plan) και εφαρμόζουμε κρυπτογράφηση όπου απαιτείται.
- Τηρούμε τις απαραίτητες Πολιτικές Ασφαλείας καθώς και διαδικασία εντοπισμού παραβιάσεων ασφαλείας και γνωστοποίησης στις Αρχές.
- Εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας, προκειμένου να διαχειρίζεται με τον δέοντα σεβασμό τα προσωπικά σας δεδομένα.
- Δεσμεύουμε τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες μας, οι οποίοι διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα, με κατάλληλα σύμφωνα εμπιστευτικότητας.
Η Εταιρεία μας διαβιβάζει προσωπικά σας δεδομένα στις εξής περιπτώσεις:
- Στους εντεταλμένους υπαλλήλους της, οι οποίοι είναι αρμόδιοι για την διεκπεραίωση υποχρεώσεων που σχετίζονται με την σύναψη και εκτέλεση της μεταξύ μας σύμβασης (π.χ. υπάλληλοι στο Τμήμα Πωλήσεων για σύνταξη προσφοράς, στο Λογιστήριο για έκδοση παραστατικών, κ.ο.κ.), καθώς και για την τακτοποίηση νομικών υποχρεώσεων.
- Σε φορείς παροχής υπηρεσιών πληρωμών ή/και σε πιστωτικά ιδρύματα του εσωτερικού ή του εξωτερικού, για την εκτέλεση σύμβασης μαζί σας ή συναλλαγών που ζητήσατε ή πραγματοποιήσατε, όπως SEPA, SWIFT, VISA, PAYPAL, MASTERCARD, κλπ.
- Σε συνδεδεμένες εταιρείες που προκύπτουν από τυχόν συγχωνεύσεις/εξαγορές,
- Σε εταιρείες ή/και ελεύθερους επαγγελματίες που εκτελούν επεξεργασία των δεδομένων σας για λογαριασμό μας (εκτελούντες την επεξεργασία), όπως οι πάροχοι υπηρεσιών συντήρησης εφαρμογών πληροφορικής, δικηγόροι και δικηγορικές εταιρίες, εμπειρογνώμονες, πάροχοι υπηρεσιών νέφους, τηλεπικοινωνιών, ασφάλειας, διανομών, ταχυμεταφορών, υπηρεσιών διαφήμισης και προώθησης κλπ. και τις οποίες πάντα δεσμεύουμε με κατάλληλες συμβάσεις και ρήτρες εμπιστευτικότητας.
- Η Εταιρεία μας υποχρεούται να κοινοποιήσει πληροφορίες που σας αφορούν, εάν αυτό απαιτείται από όργανα επιβολής του νόμου, ή αρμόδιους κρατικούς φορείς, για σκοπούς συμμόρφωσης με τους ισχύοντες νόμους.
Μπορείτε να ασκήσετε τα ακόλουθα δικαιώματα, βάσει του Κανονισμού:
Δικαίωμα πρόσβασης και ενημέρωσης, όσον αφορά τα προσωπικά σας δεδομένα: ποια συλλέγονται, από ποιες πηγές, τι επεξεργασία γίνεται από την Εταιρεία, για ποιους σκοπούς και με ποιες νομικές βάσεις, τυχόν αποδέκτες ή διαβιβάσεις εκτός ΕΕ, χρόνους τήρησης, μέτρα προστασίας κλπ.
Δικαίωμα να διορθώσετε ή να επικαιροποιήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα, υποβάλλοντας δήλωση στην Εταιρεία με τα ορθά προσωπικά σας δεδομένα.
Δικαίωμα διαγραφής των προσωπικών σας δεδομένων στις εξής περιπτώσεις: α) όταν τα προσωπικά σας δεδομένα δεν είναι πλέον απαραίτητα για τους σκοπούς για τους οποίους συλλέχθηκαν ή υποβλήθηκαν σε άλλη επεξεργασία, β) όταν αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας, σύμφωνα με την οποία τα προσωπικά σας δεδομένα υποβλήθηκαν σε επεξεργασία και δεν υπάρχει άλλη νομική βάση για την επεξεργασία αυτών, γ) όταν τα προσωπικά σας δεδομένα έχουν υποστεί επεξεργασία χωρίς την απαραίτητη νομική βάση, δ)όταν ο νόμος επιτρέπει τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων.
Δικαίωμα να περιορίσετε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) όταν αμφισβητείτε την ακρίβεια των προσωπικών σας δεδομένων και έως ότου επαληθευτεί η ακρίβειά τους, β) όταν πληρούνται οι προϋποθέσεις για τη διαγραφή τους από την προηγούμενη παράγραφο και αντί διαγραφής, επιθυμείτε τον περιορισμό της επεξεργασίας των εν λόγω δεδομένων, γ) όταν η Εταιρεία δεν χρειάζεται πλέον τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά απαιτούνται από εσάς, για τη θεμελίωση, άσκηση ή υπεράσπιση νομικών σας αξιώσεων.
Δικαίωμα να διατυπώσετε αντιρρήσεις για την επεξεργασία των δεδομένων σας, εκτός εάν υπάρχουν επιτακτικοί και νόμιμοι λόγοι της Εταιρείας να θεμελιώσει, ασκήσει και υπερασπιστεί νομικές της αξιώσεις, που υπερισχύουν των δικών σας δικαιωμάτων και ελευθεριών.
Δικαίωμα φορητότητας των δεδομένων σας, δηλαδή η παράδοσή τους σε εσάς, σε κατάλληλο μηχαναγνώσιμο μορφότυπο, με την προϋπόθεση ότι τα εν λόγω προσωπικά δεδομένα έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία με τη συγκατάθεσή σας ή βάσει σύμβασης.
Δικαίωμα ανάκλησης, ανά πάσα στιγμή, της συγκατάθεσης που έχετε παράσχει στην Εταιρεία για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Η ανάκληση αυτή δεν θα έχει αναδρομική ισχύ, δηλαδή δεν θα θιγεί η νομιμότητα της επεξεργασίας που βασίστηκε στη συγκατάθεσή σας κι έλαβε χώρα πριν ανακαλέσετε.
Τα παραπάνω δικαιώματα ενδέχεται να υπόκεινται σε περιορισμούς, λόγω έννομων υποχρεώσεων ή δικαιωμάτων της Εταιρείας, όπως π.χ. όταν ζητάτε διαγραφή δεδομένων, ενώ η Εταιρεία υποχρεούται να τα διατηρήσει βάσει νομοθεσίας, φορολογικής ή άλλης.
Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας και για απορίες σας σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία, αποστέλλοντας email με το αίτημά σας στην διεύθυνση: dataprivacy@officemart.gr, ή επιστολή στην ταχυδρομική διεύθυνση: OfficeMart AE, Ηφαίστου 50, ΤΚ 19442, Κορωπί Αττικής. Στο αίτημά σας, παρακαλούμε συμπεριλάβετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το όνομα, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου σας και καθορίστε με σαφήνεια τις πληροφορίες στις οποίες θέλετε να έχετε πρόσβαση, να αλλάξετε, να ενημερώσετε, να καταργήσετε ή να διαγράψετε. Η Εταιρεία δύναται να επικοινωνήσει μαζί σας εφόσον κρίνει ότι απαιτείται ταυτοποίηση. Η Εταιρεία θα απαντήσει δωρεάν στο αίτημά σας εντός 30 ημερών από την παραλαβή του, εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες η προθεσμία μπορεί να παραταθεί περαιτέρω κατά 60 ημέρες, εάν κριθεί απαραίτητο, λαμβάνοντας υπόψη την πολυπλοκότητα του αιτήματος και τον αριθμό των αιτημάτων. Σε περίπτωση τέτοιας παράτασης, θα ενημερωθείτε εντός 30 ημερών από την παραλαβή του σχετικού αιτήματος, καθώς και για τους λόγους της παράτασης. Εάν η αξίωσή σας θεωρηθεί προδήλως αβάσιμη ή υπερβολική από την Εταιρεία, μπορεί να επιβάλει εύλογο τέλος, λαμβάνοντας υπόψη τις δαπάνες ολοκλήρωσής της, ή να αρνηθεί να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στο αίτημά σας.
Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι η Εταιρία μας δεν ανταποκρίθηκε σε αίτημά σας σχετικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, ακολουθώντας τις οδηγίες που η ίδια παρέχει στον ιστότοπό της: www.dpa.gr.
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας δεν απευθύνονται σε ανήλικα άτομα. Εάν ωστόσο πιστεύετε ότι μπορεί να έχουν συλλεχθεί πληροφορίες που αφορούν ανήλικο άτομο, παρακαλείσθε να μας ενημερώσετε στο email dataprivacy@officemart.gr
Η Εταιρεία μας δεν διαβιβάζει προσωπικά δεδομένα σε χώρες εκτός ΕΕ ή διεθνείς οργανισμούς, εκτός από τις εξής περιπτώσεις: α) Έμβασμα προς ή από ξένο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα (τράπεζα), στα πλαίσια εκτέλεσης σύμβασης που έχουμε μεταξύ μας, οπότε θα διαβιβασθούν μόνο τα απαιτούμενα για το σκοπό δεδομένα σας, σε φορείς που παρεμβάλλονται (SWIFT, SEPA κλπ.) και β) εφόσον προκύπτει υποχρέωσή μας βάσει διάταξης νόμου, διακρατικής σύμβασης, ή δικαστικής απόφασης, ή εφόσον απαιτείται για την θεμελίωση, υποστήριξη ή άσκηση δικαιωμάτων της Εταιρείας μας ή για την υπεράσπιση των συμφερόντων της.
Έχουμε δικαίωμα να τροποποιούμε την παρούσα Πολιτική. Για τις ουσιαστικές τροποποιήσεις, θα σας ενημερώνουμε με κάθε πρόσφορο μέσον.
Τελευταία τροποποίηση: 21/5/2019
Η συγκεκριμένη Πολιτική Απορρήτου εξηγεί στους υποψήφιους εργαζόμενους τις πρακτικές που ακολουθούμε σχετικά με την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων, ειδικά στα πλαίσια της εύρεσης, επιλογής και πρόσληψης προσωπικού. Για συνολικότερη ενημέρωση περί των πρακτικών προστασίας προσωπικών δεδομένων που ακολουθούμε, παρακαλείσθε να ανατρέξετε στην
Πολιτική Απορρήτου στον ιστότοπό μας.
Υπεύθυνος Επεξεργασίας: είναι η εταιρεία ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΟΦΙΣΜΑΡΤ Α.Ε. με διακριτικό τίτλο «OFFICEMART A.E.» έδρα στην οδό Ηφαίστου 50, 19442 Κορωπί Αττικής, Ελλάδα, Τηλ.: 210 5152052, E-mail: dataprivacy@officemart.gr (εφεξής «Εταιρεία», «εμείς», «εμάς» ή «μας»).
Προσωπικά δεδομένα που επεξεργαζόμαστε, είναι τα απαραίτητα που θα θέλαμε να μάθουμε για εσάς σχετικά με προσόντα και χαρακτηριστικά για την κάλυψη της θέσης εργασίας στην εταιρεία μας, καθώς και τα βασικά στοιχεία ταυτότητας και επικοινωνίας μαζί σας. Συνήθως, χρειαζόμαστε ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο και email επικοινωνίας, δεδομένα σπουδών, προϋπηρεσίας και ορισμένα ταλέντα, δεξιότητες και στοιχεία του χαρακτήρα, τα οποία σχετίζονται με την θέση.
Πηγές. Μας παρέχετε οικειοθελώς τα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία περιέχοντα στην αίτηση, στο βιογραφικό σας και στη σχετική γραπτή και προφορική επικοινωνία μαζί μας. Έχετε τη δυνατότητα να υποβάλετε αίτηση πρόσληψης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην διεύθυνση hr@officemart.gr μαζί με συνοδευτικά ηλεκτρονικά έγγραφα και βιογραφικά σημειώματα.
Παρακαλείσθε να μην αποκαλύπτετε περισσότερα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα από όσα είναι απαραίτητα για την θέση. Η ευθύνη ακρίβειας των στοιχείων βαρύνει εσάς. Μην καταθέτετε προσωπικά δεδομένα τρίτων προσώπων, δίχως να έχετε προηγουμένως λάβει ρητή συγκατάθεσή τους.
Παρακαλούμε σημειώσατε ότι, με την οικειοθελή υποβολή προσωπικών σας δεδομένων, παρέχετε τη συγκατάθεσή σας για την επεξεργασία των δεδομένων αυτών από την Εταιρεία μας, για τους σκοπούς που αναγράφονται παρακάτω.
Σκοποί της επεξεργασίας των στοιχείων αίτησης, βιογραφικού και συναφών εγγράφων που μας υποβάλλετε, είναι α) η πρώτη εκτίμηση των προσόντων σας, ώστε να διαπιστωθεί αν ταιριάζουν με τις απαιτήσεις της θέσης, καθώς και β) ενδεχόμενη επικοινωνία μαζί σας, για συμπληρωματικές ερωτήσεις ή/και για προγραμματισμό συνέντευξης. Ενδέχεται επίσης να επικοινωνήσουμε με πρώην εργοδότες σας ή προϊσταμένους σας, για συστάσεις. Τα στοιχεία σας μπορεί να τηρηθούν το μέγιστο για 12 μήνες, για τυχόν επανεκτίμηση σε μεταγενέστερο χρόνο.
Νομική βάση για όλες τις παραπάνω επεξεργασίες των προσωπικών σας δεδομένων αποτελεί η συγκατάθεσή σας, την οποία μας παρέχετε όταν μας υποβάλλετε αίτηση για εργασία, βιογραφικό και συναφή έγγραφα, αφού έχετε πρώτα ενημερωθεί διαβάζοντας την παρούσα. Εάν προσληφθείτε, θα δημιουργηθεί για εσάς ένα αρχείο εργαζομένου με τα απαραίτητα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία θα τηρηθούν και θα χρησιμοποιηθούν επί τη βάσει νόμων ή/και για την σύναψη και εκτέλεση σύμβασης, όπως π.χ. συλλογική σύμβαση εργασίας, κλαδικές συμβάσεις, εργατικό δίκαιο, φορολογική νομοθεσία, δίκαιο κοινωνικής ασφάλισης κλπ.).
Αποδέκτες και Διαβιβάσεις. Δεν θα προβούμε σε αποκάλυψη σε τρίτους, ή διαβίβαση προσωπικών σας δεδομένων εκτός ΕΕ, χωρίς προηγουμένως να σας ενημερώσουμε, εκτός εάν αυτό απαιτείται από το νόμο. Φυσικά, θα μοιραστούμε δεδομένα σας με αρμόδια άτομα εντός της εταιρίας, όπως διευθυντές αρμοδίων τμημάτων, ειδικά του Τμήμα Προσωπικού κλπ., κατά την κρίση μας και για τους σκοπούς της επιλογής και της πρόσληψης. Επίσης, όπως προαναφέρθηκε, θα επικοινωνήσουμε κατά την κρίση μας με πρώην εργοδότες ή προϊσταμένους σας, προκειμένου να λάβουμε συστάσεις.
Ασφάλεια. Η Εταιρεία μας λαμβάνει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, κατά τις απαιτήσεις του Κανονισμού. Παρ’ όλα αυτά, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι τα δημόσια δίκτυα επικοινωνίας και διαδικτύου (όπως είναι και το email, μέσω του οποίου μας αποστέλλετε την αίτηση και το βιογραφικό σας) κατά κοινή ομολογία, δεν μπορούν να εξασφαλίσουν απόλυτη προστασία απορρήτου.
Χρονική περπί διατήρησης. Τα προσωπικά δεδομένα των υποψηφίων που δεν θα προσληφθούν, συνήθως διαγράφονται αμέσως ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, θα διατηρηθούν για μία περίοδο 12 μηνών κατά μέγιστο, με σκοπό την επανεκτίμηση της αιτήσεως. Μετά την πάροδο του διαστήματος αυτού, τα δεδομένα σας διαγράφονται με ασφάλεια και σύμφωνα με τις υποδείξεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Δικαιώματα. Έχετε το δικαίωμα ενημέρωσης, πρόσβασης, διόρθωσης, διαγραφής των προσωπικών δεδομένων σας και ανάκλησης της συγκατάθεσης για την επεξεργασία του βιογραφικού και των συνοδευτικών εγγράφων που μας αποστείλατε. Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας παρακαλούμε επικοινωνήστε στα στοιχεία που δίνουμε αμέσως παρακάτω. Επίσης, έχετε δικαίωμα καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Διαβάστε περισσότερα στην σχετική παράγραφο της γενικής Πολιτικής Απορρήτου, την οποία θα βρείτε στον ιστότοπό μας.
Επικοινωνία. Για διευκρινήσεις σχετικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, καθώς και για την άσκηση των σχετικών σας δικαιωμάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία μας στο: dataprivacy@officemart.gr.
Τροποποιήσεις. Η παρούσα δήλωση ενδέχεται να τροποποιηθεί. Για τυχόν ουσιαστικές τροποποιήσεις, θα ενημερωθείτε με κάθε πρόσφορο μέσον.