Ασφάλεια Συναλλαγών
Η OFFICEMART αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφάλειας των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος της OFFICEMART, επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:
Αναγνώριση Πελάτη:
Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (email ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία. Σας δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς, μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψής του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειάς τους ή διαρροής τους θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίησή μας, διαφορετικά, το ηλεκτρονικό κατάστημα της OFFICEMART δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων:
Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το σύστημα έχει πιστοποιηθεί από την εταιρία RAPID, η οποία ειδικεύεται σε θέματα ασφαλείας συναλλαγών. Οι πληροφορίες που ζητάμε από εσάς έχουν άμεση σχέση με την ασφάλεια των συναλλαγών και είναι οι ακόλουθες: Προσωπικά δεδομένα: Ο κάθε επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί ανώνυμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα της OFFICEMART. Θα χρειαστούμε προσωπικά δεδομένα (το email σας, ένα όνομα χρήστη και ένα password) μόνο όταν γίνετε μέλος και προχωρήσετε σε παραγγελία προϊόντων.
Δεδομένα παραστατικού:
Στην περίπτωση που εκδώσουμε τιμολόγιο ή και δελτίο αποστολής, χρειαζόμαστε το όνομα της εταιρείας, Α.Φ.Μ. και διεύθυνση της έδρας της και τη διεύθυνση παράδοσης, εάν διαφέρει από την έδρα. Συνοπτικά, ζητάμε τόσες μόνο πληροφορίες όσες μας χρειάζονται ώστε να υπάρξει συνεπής παράδοση των προϊόντων που παραγγείλατε, ασφαλής πληρωμή της παραγγελίας σας και εξυπηρέτηση βασισμένη στις ανάγκες και προτιμήσεις σας. Η διαχείριση των στοιχείων και των πληροφοριών που μας έχετε δώσει γίνεται ως εξής:
• Για να γίνετε μέλος στο www.officemart.gr: Ως μέλος έχετε πρόσβαση σε παλαιές και τωρινές παραγγελίες σας. Ακόμη, μπορείτε να κρατάτε λίστα των προϊόντων που θέλετε να αγοράσετε στο καλάθι αγορών σας. Επίσης να λαμβάνετε ενημερώσεις για προϊόντα σε κατηγορίες προϊόντων του ενδιαφέροντός σας
• Για να παραδίδουμε στο χώρο σας παραγγελίες που έχετε προμηθευτεί online
• Για να μπορείτε να επιβεβαιώνετε τις παραγγελίες σας
• Για να μπορούμε να απαντήσουμε σε πιθανές ερωτήσεις
• Για να σας στέλνουμε ειδικές προσφορές και ενημερώσεις για προϊόντα που πιθανόν σας ενδιαφέρουν.
Υπεύθυνος επεξεργασίας των ως άνω δεδομένων κατά τον Ν.2472/1997 είναι η OFFICEMART, Κορωπί Αττικής, Ηφαίστου 50, φαξ 2105147700, τηλ.2105152052, e-mail: b2b@officemart.gr.
Σε καμία περίπτωση, δεν διακινούμε προσωπικά σας στοιχεία σε τρίτους (άρθρο Ν.2472/1997)
Σε καμία περίπτωση δεν πουλάμε ή ενοικιάζουμε προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους.
Εξαίρεση στη δέσμευση αυτή είναι η περίπτωση που οι συγκεκριμένες πληροφορίες ζητηθούν με δικαστική απόφαση.
Κρυπτογράφηση:
Σε όποιο σημείο του site εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password, διευθύνσεις, τηλέφωνα, κ.λπ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL 128-bit. Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Κάθε φορά που συνδέεστε με το ηλεκτρονικό κατάστημα της OFFICEMART, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της OFFICEMART A.E. κρυπτογραφείται με χρήση κλειδιού 128 bits.
Το σύστημα της OFFICEMART αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της OFFICEMART σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης. Συγκεκριμένα για να εξασφαλίσει την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, η OFFICEMART χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL (Secure Sockets Layer) με πιστοποίηση από την Rapid. Με αυτή την τεχνολογία, κάθε στοιχείο που καταχωρείται στο site μας κωδικοποιείται πριν τεθεί online και σε συνέχεια διερευνάται η αυθεντικότητα του μηνύματος και του server.
Επαναλαμβάνουμε ότι η προσωπική σας ασφάλεια είναι το password που δίνετε όταν γίνεστε μέλος του www.officemart.gr. Για να σας παρουσιάσουμε οποιοδήποτε προσωπικό σας στοιχείο θα πρέπει πρώτα να δοθεί το όνομα του χρήστη και το password. Για αυτό το λόγο, πρέπει να φυλάσσετε καλά αυτά τα στοιχεία για να μην κινδυνεύσουν να πέσουν σε χέρια τρίτων.
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του www.officemart.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994, όπως εκάστοτε ισχύει), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.